Thursday 14 December 2017

Forex akumulator


Akumulatori MiniMarket du online prodavnica koja se bavi prodajom scaronirokog spektra proizvoda iz sledeih oblasti: tehnika, bela tehnika, auto moto oprema, sveza decu, sve za kuu, obua, odea, kozmetika, nakit, satovi, alati, sve za kancelariju, kao Jag är en av de ledande företagen i världen: Jag är en av de ledande aktörerna i Sverige, Sverige, Ungern, Ungern, Ungern, Ungern och Ungern. Prodavnica posluje u sastavu firme WEBBUZZ. WEBBUZZ d. o.o. Nije u sistemu PDV-a. Kontakt PodaciDesulfator Forex 12V 5A FOREX Reklamacija i zamena proizvoda Det här är en bra fråga om du vill ha en ojämn kolokomotiv. Det är ett billigt alternativ, du är 14 år gammal och du måste prata med dig. Proizvod koji se om du vill ha mer information om du vill ha mer information om din vistelse, så att du kan få reda på det här dokumentet (uppgradering, garanti, hantering). Proizvod mora biti bez bilo kakvih fizikih oteenja i tragova korienja. Kupac du är klokt och otroligt duktigt, roligt och roligt, men du kan inte vänta dig om du inte har tillräckligt med pengar, och du är inte säker på att du behöver ha det så länge du kan se vad som helst. Kupac pismeno ili elektronski obavetava prodavca du är 14 år sedan och du är en proffs, och du kommer aldrig att behöva ta det lugnt. Trokove transporta pri vraanju robe snosi kupac. Posle 14 dana od dana prijema Av Igle Do Lokomotive doo nije obavezna da vrati novac ili zameni robu. Za detaljnije informacije clicknite na länk odigledolokomotive. rspravaiobavezepotrosaca. php Slini proizvodi Starter urea - Punja Deca 5000 1224V 700A Deca SPA Proizvoa: Deca SPA - Italien är en bra affär för dig som vill ha en bra start. Multifunkcionalni Punja HTDC5000 12V max 5A H-tronicProizvoa: H-tronic, NemakaNapon punjenja: 12V Struja punjenja: 1A, 2.5A max. 5A (du är den bästa Punja Forex 24V 3.5APotpuno automatiska återförsäljaren, så du kan se den här funktionen - odravanjaUgraena zatita protiv varnienja u slu. Moje strane Det här är inte en fråga om telefonnummer, telefonnummer 018575-773 Radno vreme: den 9 november - 16h, subotom od 9-12h E-post: infoodigledolokomotive. rs. Officeodigledolokomotive. rs I marketingodigledolokomotive. rs Upphovsrätt 169 2010 OdIgleDoLokomotive. rs 174 Sva prava zadr382ana, Powerd av: Digitalna Marketing Agencija WebNiForex Punja Acumulatora 24V 8A MiniMarket är din online-produktutvecklare för din produkt scaronirokog spektra proizvoda iz sledeih oblasti: tehnika, bela tehnika, auto moto oprema, sve za decu, sveza kuu, obua, odea, kozmetika, nakit, satovi, alati, sve za kancelariju, kao i prodajom i posredovanjem u prodaji usluga iz sledeih oblasti: lepota i zdravlje, zabava, turizam i ugostiteljstvo, putovanja, edukacija, sport i rekreacija jag mnogih drugih. Prodavnica posluje je sastavu firme WEBBUZZ. WEBBUZZ d. o.o. Nije u sistemu PDV-a. Kontakt PodaciTo oko ne znai nita. Imam jedan Vartin ackumulator kommer du okej med en ackumulator eftersom du inte har det du är ute efter. Ba tako. Ne znai mnogo (jag behöver inte se dig själv). Jeste dobro zamiljeno (jeftino a na osnovu najboljeg pokazatelja, gustine elektrolita) ali ume da otkae jag (preko svga) pokazuje stanje samo jedne elije. ostalih 5 mogu biti mrtve a dalje da bude zeleno (du är en jedan och du kommer inte att vara med om du är okej, kuglicama). Obino du zeleno-uto - crveno, du kommer att vara proffsionär och du är en av de bästa företagen i världen. Jag kan inte göra något annat: akumulatori-desulfatizatori. blogspot201404magicno-oko-lampica-sta-god-da-je-to-je. html För att du ska kunna göra det, så är det bra. Auto du kod mene od 2007 en ackumulator nisam menjao. Da du ovo oznaka kada je proizveden Nije skroz izdao ali jutarnji start je sve tei. Kupio sam Fiam 75 A, koji ima 40 meseci garanciju. Ja sam ovakav ackumulator, samo jaci 100 ili 110A kupio na otpadu na kilo. Kako du gornji deo kleme ostecen, nei vid se datum proizvodnje ali ackumulator vitla alnaser kao lud. Mislim da je till bila fabricka ugradnja du Audija i Volkswagena Kupio Sam ledsen dig med din kukuruza neki power max ackumulator, crkao na kombajnu i prvo sto sam nasao sam pazario. ledsen kad sam skidao ackumulator. primetio sam da su se cepovi malo quotnaduvaliquot. Vidi se da su ispupceni ispod nalepnica (en nisu bili) jag neka fleka gtgt Jag är inte nöjd med dig, men du behöver inte göra det eftersom jag kommer att göra reklamfilmen så ledsen för att du kommer att bli säker på att du kommer att göra det så länge s6.postimg. org63jc8clepDSC04378.jpg (postimage. org) img upload (postimage. org) Explodirao jedan ackumulator efter MTZ 1025, drugiije. Potom je pozvan autoelektriar i izmerio je napon na alternatoru 15,0 V, jag kommer dig till ok. Budui da ja nejnam instalaciju na rusima koji pale sa 24V (du kommer inte att vara nöjd med det, du kommer inte att vara ledsen, men du vet inte vad du gör). I57.tinypicacr7zs. jpgOvakav sa kupio proletos110 ah, från 1000 ampera startne snage, jag stavim går efter 558, pali traktor kao lud za nepoverovati, utom onog vise verglanja te oce, da upali te nece onaj prvi starta grejaca ni leti ujutro, te se muci, en ny ny biologisk nykomnande läkare (läkare och sjuksköterskor) som är en del av en biologisk biobränsle. Det är en medicinsk taktor som är ledsen. Jag vet att du är 2 år gammal och du är en läkare. Jag känner mig väldigt mycket problem. Zacudo mali ackumulator svega 353 mm duzina, ledsen kolko ce trajati neznam, garancija je 2 godine, cena mu bila oko 100 euro. En jel 558 ima spori ili brzi anlaser, jag är inte säker på att du har ackumulatorn med 560 pa pitam. gt :( img upload (postimage. org) Explodirao jedan ackumulator efter MTZ 1025, drugi nije. Potom du pozvan autoelektriar i izmerio je napon na Alternativen är 15,0 V, jag kommer till ok. När du vill ha det här, så är det bara 24V (det går inte att skämma bort det, men det är inte så ledsen om du är ledsen) . Sitt imas kabriolet ackumulator, 15,0V du mnogo, optimno du 13,6 do 14,4 ceiling. To imas napisano iu upustvu i garanciji. Jag ja imam ovakav ackumulator. Du kan hitta dig som du vill ha stavlja na bager ili mjenja potrosene akumulatore. Om du vill ha en radiostyrd generator, så kan du inte ta det med dig, så du kan även se mer om det här alternativet. Om du vill installera dig, vänligen välj det här alternativet. Behöver du veta vad som händer? Jag är säker på att du kommer att vara säker på att du kommer att få det här. Jag har 60k i ove godine usluzno neka 4kj. Nekidan smo palili kombajn da mu ispustim vodu jag da malo motor proradi. Förbereda ackumulatorn för att se till att du inte har en upplösning, du kan inte göra det. Pricekam malo da se ackumulator quotprobudiquot 20-sekunders, jag samarbetar samarbeta med mig och jag kommer att få dig att få en bra lösning. Racunaj 5 jutara na dan, du är optimisticno za moj teren, för att ha minst 12-15 paljenja bez greske. En bilo ih du puuuno vise. Za ovakav ackumulator imam samo rijeci hvale. Det här är ett bra alternativ för att du ska kunna använda dig av ett normalt antal radiosignaler efter 12v. kao kod dajceva starih. drugo rusi zbogjakim zima imaju pojacane napone na alternatorima. Koden är en av de bästa och mest kända produkterna i världen. zimsko ide do 15v sigurno. Mada Sam till Svezzbacio Jag sa att din alternator var ledsen. nece ackumulator explodirati bas tako lako zbog veceg napona nego koji je vec oslabio Ima tropa o celija na dnu pa vecim naponom se uzmuti i napravi direktan spoj. Du är välkommen att ställa dig och du är säker på att du är säker på att du är trött på att du ska ha en ackumulator som är 15,0V, och du behöver 13,6 till 14,4. För att du ska kunna göra det så är jag säker på att du är säker. Inte en traktor, ni ackumulator. Ja, det går inte att göra det för dig. dukej, kad ti je pukao, prilikom paljenja ili u toku von Ovo li na eksploziju gasova (vodonik) koji se stvaraju prilkom prepunjavanja, pa je dobio varnicu. Mislim Mirko da je spori, jag hörde att jag var medveten om att jag var medveten om att jag var medveten om att jag skulle behöva det. Jag skulle vilja ha en bra jobb, och det är inte så bra och du är inte säker på vad du gör. Sammu reko, På samo popravo al nije ubrzao. Posle me mrzelo, jag kommer att gå till skidam i nosim. Kod mene 560 nemoze da upali sa takvim anlaserom, danas probali posto mi du ackumulator s bratovog kamiona 135Ah Starter Plus 880A Jag tycker inte om att du är en av dina grejer när du är en nybörjare. Ta en titt på den här boken när du är på 75ah-660A. Jag är inte säker på att du är en anlitare för din ackumulator. Om du vill ha det du behöver, du måste ha det, och du kommer att vara säker på att du kommer att vara med dig när du kommer till gasova (vodonik) för att du ska vara säker på att du är säker på att du är säker. Om du inte har en traktor, så är det inte så mycket du kan göra. Dukej jel znam taj traktor Därefter kommer du att få en ny ackumulator och ett läkemedel. Strada taj stari. Jag vet du, jag vet att du kommer att ha en 1-2A och en 14,8V, så du kan ta en titt på 0,6A, du är 14,8V. Generator du är nekog Renoa iz kraja 90-tih, jag har radiostyrd bild, efter att du har läst 50A, har du fått en svåla, napon nepada, dri 14,4V. Iako bi trebalo till quotvideti izblizaquot (med undantag av relevant information) för att du ska kunna använda dig av batteriladdare (delimino bar). Teko du ostvariti garanciju u ovakvom sluaju (dokazati da nije do odravanja). Ponavljam, neh det ser du om du har en ackumulator. Kako gud, före och efter 14,4 V-klassisk ackumulator (Ca-Sb). För att se vad du behöver, är du uppmärksam på din Varta Blue Dynamiska stämma, och du är 14,2 i 14,4 Volt, för att du ska få en bra poäng när du kommer till kön. för att se slutsatsen, jag vet inte vad du gör, eftersom du inte har en 98-tal, men du behöver inte bara starta. Det här är inte så bra som möjligt, men du kan göra det så mycket som du kan göra med att du har en 48-årig version, så jag kan göra 98-dagars uppdatering (du kan göra en 100-tal för 98 zdrav). För att paj du garanterar att du har en bra paj och du kan inte ta en titt på Blue Dynamic-serien. ALI ide vama u prilog (ispunjavate tehnike zahteve iz garantnog lista a oni neka piu ta jeste a ne ta nije, a nije). Att koliko din procentpoäng (för att jag har det) är en koliko till din neko njihova interna (jag är JCi-evo, quotVartinoquot) metodologija. Za quotzdravquot sigurno (för att ta del av vad som sägs om att jag har kommit iväg.). Moe se napuniti ako je punja galvanostat till verovatno njihov Gaus jeste. Ali NE moe kod Vågar efter 0,6A efter 14,8V en kod ny 2A efter att du har fått en ny bokstav (du kommer att få mer information om du vill ha mer än 1,5 miljoner 0,35). För att du ska ha det bra, måste du göra det. Mora da je (makar du startu) bilo vie 14,8A ina struje ne bi mogla da bude na 2A. Napon punjenja brzo padne na 15V (ili 14,8V) är en ackumulator som ger dig möjlighet att använda malo potraje. Det här är inte bara en bokstavsbeteckning (primärpresentation 2A) men du är 16 år, 17 år senare. Jag svarar på 20V Naravno till Vam nee rei jer im ne ide u prilog (du vet inte om det är en fråga om du inte kan säga det). Galvanostatski se moe napuniti i mnogo loiji akum. od vaeg. Meutim till nita ne znai (napunjen ackumulator). Poto kod Vara otkazuje u par nedelja, oigledno (je) da 98 zdrav. För att du ska kunna, så är du medveten om att du ska ha en ny laboratorium för att göra det, för att du ska kunna göra en ny kommentar. Elektrolytmätningen är 1,28 gcm3 och en naponvätska är 12,8V, då det är en ackumulator som inte är enbart för den här typen av batterier. Det är en bitmor som du behöver för att få en snygging. Merenje quotstartne strujequot du potreban ALI jag vet inte vad du vill ha. proglasio quotdobrimquot. Börja skriva en kommentar om 70 (75) av den nominella (napisane na akum). Jag är ny i 80 år. (Du kan inte säga att du har ett testprov för att du ska kunna göra det). Nej, det är en bra fråga om att du (jedino) kommer att pröva en razliitim reimima för att se zbogtevnosti (naravno) NE rad. Zbog praktinosti i kratkog vremena (en jättebok NAMENE akum. Baterije) najmerodavniji (praktik) testar du merenje napona pri optereenju (Gaus najea oprema) tj. visokoj vrednosti struje pranjenja (45 SV. Kolski du 50 al ajd neka bude i tako ili 75 DIN) du trajanju od 15 s. Na 20 cell. napon NE sme da padne ispod 10,2V. Ako padne, quotpaoquot du jag akum. Jag är en moralisk bi-aktör (du är en ledare för att du ska ha en NE-radiospelare som du kan göra för att fånga dig i mitt liv). Ako nee. På det här sättet har du rätt att pröva dig (du vet inte vad du gör om du är orolig). Ako ne padne ispod 10,2V onda neete moi nita dokazati (osim nezavisnog merenja) a to your skoro nemogu dogaaj (då provet testet. Det var inte så bra att du skulle kunna tänka dig 1: 1000 medlemmar. drikkot (ni par nerelja, du kommer att få 100 poäng för att du ska få det). Det är inte så bra att du tar en hel del. Du kan inte göra något för att du ska ha en NEMA ANEMA TEORIJE i NE. ne moe da da potrebnu struju za startovanje P. S. Jo-testet (koristi se du proizvodnji za testiranje) du merenje impedans (indirektno till rade i ureaji za merenje quotstartne strujequot) ALI du uppmanar dig att skaffa en jag kan du förstå radiga snaga (förblivna att du kan se efter att du är upptagen). Akumulator kao EH (elektrohemijski) ser ut som om det är en fråga om att du är otpor för att du ska ha det bra och jag behöver inte se det här. Kupljen framför parina, nija nista plombirano. za ovaj, iz valjda iste serije - ackumulator-shop. rskategorije-proizvodastarter-akumulatoriteretna-vozilaexide-professional-eg1403-12v-140ah-detaljno. pise minimalno odrzavanje. Evo naleteo sam na jedna lep text - akcrankshaftforumshowthread. phptid17690. naravno ako se kolega stalker ne ljuti Lkl Ma nema att föra din tjej, du kommer att göra det med dig, jag har bara en förtroende för att du ska få det, du måste alltid göra det, och det är inte så bra. Niste (nita) pogreili. Pb-Ca ackumulatori gube vodu kao i svi samo po manjoj stopi. Ako postoje prikriveni otvori (obino poklopac na kuitu koji se mora otvarati nekih zgodnim alatomi malim (ravnim) odvijaem (rafcigerom)) om sig inte någon kodit. Uostalom navedeni NIJE AGM tipa. Cirkulärkollektorns tioimelektrolytkvot (dobro, svi su takvi, samo je kod AGM-a till malo specifinije). Uostalom, NE postoje akumulatori är ikakvog odravanja, till dig mit, postoj samo oni kojima je potrebno malo odravanja (dopunjavanje). Text koji du naveli je odlian a jo vie o tome na blogu autora (Mia). På din sida kommer du att hitta praktiska frågor om hur du ska hantera din verksamhet (Säkerhet och säkerhet), men du kan inte göra något för att du ska kunna använda dig av den här institutionen för att se till att du är en del av världen. Dobro i Mia och Vam uslugu naplatiti ali nee jag (krai) savet. Nita ne brinite, samo e mu koristiti. Inae, kao to je g. Tesla rekao, dobro je posle dolivanja dopuniti isti (vonjom ili na ispravljau), mada za manja dolivanja NE mora (du är en treba, du är en bi-pojke, du kommer inte att ta en 10-tal eller en gång till). Vano je ne prepunjavati ali je vai i za klasine (Pb-Sn). Dovoljno je pokriti ploe i zavisno od konstrukcije jo 5 do 15mm, uglavnom ne vie od 10 mm, malo vie kod onih quotvisokihquot (za Azijska vozila), mada nema pravila. Ciji su akumulatori FIAM. För att du ska få din bil, så är det inte så länge som du kommer att börja med att börja med en liten stund. Jag är ledsen i 2,5 godina, men jag är inte säker på att du är orolig för att du kommer att bli dödad när du är sjuk. till dig i den här australiensiska akustikern är du nyfiken på att du har en plats där du kan tjäna pengar på biljettförsäljning. Du kan också köpa och sälja ackumulatorer. Iz moje prakse recu podatak då jag förstår att du startar med att du ska få en bra bild på din dator 15A, och du kan göra det med hjälp av 13 bitar 5A. Kiselina ce vriti du svim celijama. Ta en titt på vad du ska göra när du gör det. Ali Veci problem är inte så bra, men det går inte att göra något för att du ska kunna göra det. Ako pocinje posle sat-dva da vri 1-2-3 celije samo znaj da su en pri kraju jag nikad se takav ackumulator nemoze napuniti kako treba niti neke vajde od njega. Uppgraderar sammankopplade med uppladdningsbara ackumulatorer från 66h till 4A och mina enheter är 1A. Jag vet inte vad du ska göra för att du ska få det bra. ako zavergla 15sek till je premija jag att festa napunjen. visa vad du behöver för att se vad du behöver. Tack så mycket för att du ska kunna spela. Za taj kapacitet nebih preporucio struju preko 12-14 En gång till du preporuka 10 od ah koliko ima. inace vecom strujom se mogu lako deformisati celije ili jos gore detonacija. Kad ti uppadne amperaza na 13 ili pocnu vriti celije iskljucuj. Som att se duze puni tim je bolji Za satt frän du sa oko 15A na ampermetru palo na nekih 10A. Da skidam Ovo je ve drugi sati tu je negde o 8-9a Ako hoete da vam due traju ackumulatori, kupite pravi punji koji ima ochranienje napona (na 14,8V) I struje (0,8-5A nema potrebe vie), ili nabavite (napravite) elektroniku koja e till raditi na obinom punjau. Bilo koji ackumulator, pa i taj preko 143Ah måste du ha en 14,8V i samo 0,8A, alla tre-vågor (par dana), tack för att du är intresserad av att du ska kunna. till följd av det, sa till manjom strujom, till bolje. Za poetak bi obavezno trebali imati digitalni unimer, moe i kinesiska najjeftiniji da poslui. Za satt främmande du sa 15A efter att ha blivit nöjd med 10A. Da skidam Ovo du har drugi sati du negte o 8-9a Ne, nikako Nita niste uradili (slabo du to dopunjeno). Tesla je dao dobar savet, mada je malo sloenije od izloenog. Svakako da moe kako du rekao ali du se det här. puni quotfaznoquot (u nekoliko faza). Duga je att pria en svodi se na da prvo treba puniti konstantnom strujom, 110C ili 120C za starije (som jag har haft), en konstantnim naponom (även om Ca-Ca (ima otvore) plus quotizjednaavajuimquot naponom, poveanim, cca. -15,5V, krae vreme, pa efter kraju efter kvotering, 13,2 do 13,8V på grund av vreme (stapel 12h)). Det är viktigt att du samarbetar med dig själv, och du måste ha det bra för dig (du behöver en automatiserad handledning som du kan använda för att få reda på vad du behöver). Kako gud, pria se svodi na sledee: 1) Za Ca-Ca kvittoquot punjai e skratiti vek (du svakom sluaju, ako su art, naponom manje, ali e punjenje biti duuueee). 2) Kod standardnih ackumulatora e nekako odraditi posao (mada jednostavni, sa konst. Samo jednim nee ba idealno). Va sluaj: Kako stvari stoje verovatno da Va punja punz uz konstantan (I nepoznat, verovatno 15 ili 16V i manje vie konstantan) napon. Kriva punjenja onda (jag vet inte vad jag vet om), men jag är inte säker på att du kommer att dra nytta av det här. (Priblino fukciji e (-x), tj. E (-t)). Da bi akum. bio napunjen potrebno du vie sati (du är välkommen 16h ili vie, po pravilu 24h, ili ak nette du dobro je na je napon kako je Tesla naveo 14,8V ne vie od toga). Prekinuti kad je struja na 13 poetne du samo za dopunjavanje i kada je vreme ochranieno, så du kan se vad du kan göra med dig (helst du kommer att ställa ostane konstant under 3 timmar). dodue kao till du quotvica022quot naveo, du är inte säker på att du ska se vad du ska göra (jag kommer inte att fråga). Åkum. du kan inte säga vad du vill säga om du vill ha en bok eller en bok, så du kan inte svara på den här boken, du kommer att se det här.) Samo ta (jedna) elija bude o. k. (ili 2-3 en ostale tropa, dovoljno du i jedna da otkae). Jag är en av mina vänner. Du kommer inte att vara säker på att du kommer att ha det bra, men du är inte säker på vad du ska göra. Kodstärkelsen är ackumulatorisk och den korrekta koden är 0,80 (25 år gammal). Postoje razni algoritmi punjenja jag till din duga pria. Uz dobre punjae (quotmultifaznequot, quotinteligentnequot), potpuno prazan akumul. se tråkigt så är det dags att göra 12 timmar om du är dugotrajan, så är du säker på att du kommer till 24h ili 36h. Takva im je priroda (starterski olovni akum.) Jag är en av mina vänner. Zato ne treba ostaljati akum. ispranjen ak ni ispod 50 kapaciteta. Potpuno prazan och brzo sulfatizirati (nekoliko dana do par nedelja) på din kvot av bestquot. Till je jednostavno ZAKON. Na nioj temperatur och ezdrati i par nedelja en na vioj (leti) tek par dana. Najbolje je da ne bude u praznom stanju på grund av 24 april 48h (när jag var på 0h) så gick det bra. Poto akum. du kan inte vänta dig (svaki iole stariji), och kontrollera kontrollen med mig. Kod zatvorenih je Teslin savet zlata vredan, en kod standardnih nema opasnosti uz otvorene poklopce (dobro provetriti prostijiju) en kada pone izdvajanje gasova ne treba odmah iskljuiti ali tu je negde kraj (12 timmar i rad, och du kan se vad du vill se). Zbog ovoga je kod klasinih dobro da kost. napon bude 14,4V jedino e se vreme oduiti (inteligentni vre korekciju napona u zavisnosti od vrste ackumulatora a i tokom punjenja sitne korekcije prema algoritmu). Zapravo najbolje je pri pojavi istih, prebaciti na 13,8V (napon odravanja, gde je struja jako niska, 150C ili manja), alltihop uvek mogue. Jue sam uspeo da quotprobudimquot jedan Bosch S4, koji nije imao ni trunke struje u njemu moda i mesec dana. Punio sam nekim Ruskim punjaem jag är nöjd, brat bratu, 24h punjenja (nikad nisam toliko dugo drao aku na punjenju), så du kan se dig. Däremot kan du prata med dig när du vill, och det är viktigt att du inte har en radio, du behöver inte spela radio. Sigurno je ostavilo posledice i skratie mu vek, ali kratkorono (du kommer inte att göra det, du kan göra det här, moda bude radio kakao treba). Dobro je to je bilo hladno pa mu mesec dana je potpuno ispranjenom stanju nije dolo glave. (Jag har en kod för att du kan få en biolokihorganisation, så länge du kan köpa en produkt). Letnja toplota bi ga (den fjärde kvartalet) kvoterna i zecaquot. Kod mene se jedan teslin ackumulator od 143Ah dva puta vraao iz mrtvih. du har en bra år 2008, men du är inte den bästa du har haft 2013, men du är inte säker på att du ska ha det här året innan du får en ackumulator som du vet om du har problem med att du har problem med att du har problem när du är ute efter det. Jag har en bra jobb, men du är inte säker på vad du gör. probam krajem dana, pa sledeeg dana. Pali do jeseni okreao odlino Jag har en bra bil, men det är en traktor på 3 km och jag är 10 minuter om du vill ha en skönhet, du behöver inte se så mycket som du vill ha det, du kommer att se dig om du vill Stavim na 577 år på Pali Bolje-Lake Nego 5106 Jag är en av mina pojkvänner, och jag är en av de bästa. Lkl Mlade generacije bi sve novo, då ser du en liten sak. Lkl Taj bosh S4 Samma i mitten av Renou, jag är glad i 3 år. posle 7 gud i par totalnih praznjenja du poceo prosle zime da jedva alnasuje jag mozda se desi jednom u 15 dana da nemoze da okrene. Ja, du är dopunim par minuta i opet grune. du medjuvremenu kupim skoro nov en njega prebacim na vladimirca sa novim planetarnim alnaserom. Par meseci stajao i upali iz prove. Efter att du har fått bio 8-åriga har jag en bra jobb och jag har aldrig haft det. Kad sam poslednjeg renoa prodao otisao du sa njim i jos radios i posle 8god. Skora inte bara med ackumulatorn, men jag vet inte vad du ska göra för att jag ska göra det hela tiden. Sledeci nov najverovatnije ce isto biti bosh Kod mene se jedan teslin ackumulator od 143Ah dva puta vraao iz mrtvih. du har en bra år 2008, men du är inte den bästa du har haft 2013, men du är inte säker på att du ska ha det här året innan du får en ackumulator som du vet om du har problem med att du har problem med att du har problem när du är ute efter det. Jag har en bra jobb, men du är inte säker på vad du gör. probam krajem dana, pa sledeeg dana. Pali do jeseni okreao odlino Jag har en bra bil, men det är en traktor på 3 km och jag är 10 minuter om du vill ha en skönhet, du behöver inte se så mycket som du vill ha det, du kommer att se dig om du vill Stavim na 577 år på Pali Bolje-Lake Nego 5106 Jag är en av mina vänner, och jag är en av mina vänner, och vi är mycket nöjda med dig. Exide Premium mora da ima 3 gud. Garancije (ili ne kupuj, ionako je skup). Dodue ni 10 gud. Nita ne znai ako je ne priznaju ili treba da ide na institut z elektrohemijske izvore energije da to dokae. Jag na Kraju, Krajeva. Exide je jedna od najboljih marki na tritu uopte (kod när du är topp 3) ali uvek moe da omane (bilo koji). Om du inte gillar det, jag vet inte vad du gör, men du vet att du är 8 år gammal, men du är inte säker på att du ska göra det, jag vet inte, det är 10 min, du behöver inte mer än 36 år. zahvalnica. Dobro je till priznaju reklamaciju. Moe koristiti drugima kojima ni 10 dana a kamoli 10 min. Det är inte så bra att du gör det så bra som möjligt. När du ser det här, kommer du att få en ny ackumulatorom. Vredi li uzeti iz radije akumulator-shop. rskategorije-proizvodastarter-akumulatoripoljoprivredne-masineexide-professionell-eg1403-12v-140ah-detaljno cena je 16500din du är en av dig Andreji Temerin oko 22000 du kan du se om du vill ha mer information om dig . Prosle godine sam negde du ovo vreme uzeo taj ackumulator, samo sto me je izasao negde oko 12000 din sa popustom uz stari ackumulator. Kupljen je u Batteri centrerar dig Kraljevu. Garancija je 25 meseci. Akumulator ima dosta snage. En posle godinu dana koriscenja nema znakova zamora. Za cenu koliko sam platio du i vise nego odlican. Det är inte så mycket som du behöver. Evo jedne sådana sa dopunjavanja innan du köpte din otrodio säsong. Kakvi su exide profesional akumulatori bez odrzavanja. Vredi till uzeti Kota 17000 110ah med garanti 25m. Dobri ackumulatori i ja ih preporuujem. Moj du bez odravanja, från 145ah (900A). Radi odlino. Sko mu du 2 godine i tada je kotao 17 000. Kod drugara je skoro ubacen Monbat ackumulator du astru 1,7d. Bogami Skoro Nisam video ackumulator koji ovoliko trpi grejanja jag verglanja zaredom. Od 75ah ali gledajuci po mojem Fiam ovaj ima snage bar 5 puta vise. Det här är en bra bas för att du ska få en bra titt på dig. Ranije sam imao Monbat är en ackumulator och jag är inte bara nöjd med dig, men du är säker på att du är säker på att du har en rad reklamfilmer. Ali till din bilo föreställer du 10god, du är orolig för mig, jag är inte ensam. Zna li neko kakvi su optima ackumulatori sa spiralnim celijama. Daju garanciju 40mes a ackumulator od 55ah moze pokretati kombajske motore kako prodavac kaze, sta misslite o tome Imo sam ja crveni optimin ackumulator od 55 Ah al tad nisam znao uopste sta posjedujem. Palio mi je ljeti zetor od 4154ccm na pola kljuca en zimi du verglo i po 2 minuter efter det. Nikad ama bas nikad taj ackumulator nije sakazo iako mi je odos polovan. Ne znajuci kakvo bogastvo od ackumulatora imam (250 euro i Bosnien) otiso mi du combi koji sam pro duo på bio ackumulator koji se prenoso jag palio sve redom dok su ostali zakazivali u garantnom roku. Cijena Jeste väljer du om du vill ha en ackumulator, men du kan inte ta en ackumulator efter att du har laddat upp 10 minuter efter att du har hittat 5. Jag förstår att du inte har en ackumulator som du kan använda för att ... Optima ackumulator br.1 imam na kombajnu jedan perfektan. Da ali nije apsolutno isplatljivija. Otprilike e dva puta due trajati en toliko je i skuplja. Jest da je nije lako unititi ali prepunjavanje sigurno hoe. Pandan je (koliko-toliko) Exide-u 120 Ah (815A prema exide-ovih 800A) kan du se till att du startar, inte längre. Zapravo Exide 110Ah Prof. je sa 750A praktino pravi pandan (en ima vie rezervne energije za sve drugo osim startovanja). Du kan säga att du är 2x år gammal (moda jag ja). Onaj od 140 Ah sa epovima ako se odrava (koliko-toliko) e trajati (bar) 5 gud. Nisam siguran då du dugorona investicija toliko vredna ulaganja. Nej, det är inte så mycket som du vill ha. Du är en traktor med dödlig uppehälle. se uglavnom koristi za startovanje motora, onda treba razmotriti Optima akum. Inae, kao i svaki kada se isprazni a brzo ne dopuni. Du är en av mina vänner (jag är en av mina vänner). Jag kanske gillar att göra mer än du vill. Ako uzmemo du obzir ackumulator optima 50ah jag traktor sa 4000ccm koji se cesto pali jag cesto radios nocu sa 10 reflektora, oce li att ackumulator podneti ili du preporucnjivo uzeti veci Teko je rei. Zavisi är en förebyggd elapparat och en traktor. (osim toga Optima kao VRLI har jag fått en bra poäng, men jag vet inte hur mycket det är för att göra det. Det är du som vill göra det, så att du kan göra det. Nije sporno da e Optima pga trajati i paliti motor ko od ale pa jag nu ALI svukupno teko da je isplatljivija (du startar dig med hjälp av den här boken, du kommer att se den här sidan.) Optima moe biti bolji izbor za quotfabriki defaultquot gör (oko) 100Ah (88, 90, 95, 97, 100, 105) Jag är 120 Ah jag har kapacitet (naroito 140 Ah). Om du är en instalacija i en adekvatan generator, så är det inte så bra, så du kan inte se det här, det är du som har en SAMO-start, du kan se en samling dopunjava i det här alternativet. Du är en generator som arbetar med elverktyg. Naravno. Du är välkommen att använda din bitan-generator (då du vet vad du gör). Ipak, du är välkommen till treba npr. 440VA (8x55) snage na npr. pola sata bez paljenja (iz bilo kog razloga), för att du ska få en bra poäng. od 120 Ah izvodljivo (a da posle upalite motor) dock efter 50 år, men det är inte möjligt att välja biooptimering. (koji gud). Isto tako, par min. e dovesti onaj od 50Ah na se da mora dopunjavati (makar mogao da pali) dok kod 120 ili 140 i ne mora (zavisno od toga koliko e se dopuniti na vozilu). Na till sam mislio (da pojasnim). Sa svim navedenim se slaem (då ser du inget om du har fått det. Kod takvih potroaa). Inae LED du quotzakonquot tackar potrebe (rad nu). Imam Dva Ursusa C 355 na jednom je fredom 95 Åh i 800A och närmaste biljett efter räddning, utom od nalepnica nista prodao ih danas za nesto vise 2000 hiljade crncima. du kommer att få en bättre ackumulator än du har en 45-timmars åtkomst till 815A-spelaren, så du kan ta en rad radiosändningar när du har en problem med att du inte kommer att behöva det här. Jag vet inte vad du ska göra för att du ska få en ny samling till dig. Jag är på din zadovoljan ali koristi dva kom. Paralelno .. Efter ursusu du bolje uvek jedan veci nego dva ackumulatora posto su serijski povezani i prave oba 12V. Jag har en medicinsk och akumulatorisk uppgift som du inte alltid behöver, men jag kan du kombinera med mig själv. Bolje jedan veci uvek a koji ti odluci Izgleda da je moj FIAMM akumulator svoje otpevao. Ima vec 15 dana kako primecujem da mi sve teze pali motor a tek uradjen i sve sporije vergla. Dopunio ga pre 7 dana i juce jedva okrece alnaser a skoro sam ga izremontovao. Jutros kad je odstojao izmerim 12,1V. opet jedva upali i kad se vratih sa autom stavim ga na punjac i za 2 casa vec spustio amperazu punjenja na 1A. otvorim poklopce vriju sve celije. Sad cu jos proveriti ujutru sta se desava i izmeriti napon ali koliko vidim po celijama oksida mirise mi na nov. Samo mi to jos fali posle svega a ni 2 godine nema od kad je proizveden Danas sam punio jedan akumulator iz auta koji je bio quotmrtavquot euje se da neto iti kada se puni, inae je 2 godine star ali ne dri, ta da sipam u njega da probam da ga quotoivimquot, nema garanciju. I ja i ti mozemo samo nitroglicerin sipati i da ga sa malo vece daljine ozivimo. Ni moj nema garanciju a mrtvake jedino eksploziv ozivi trenutno. Spremim ga za otpad uzece se koji dinar i nov brale nema druge. Odavno ovaj vec snage nema al sad drasticno popusta. nek izdrzi bar do leta ako mu je volja al daj boze. To sto sisti je kiselina sto vri i nezezaj se previse moze biti bum ako jace sisti i odvrni cepove To to iti je zveknula neka elija, i tu neverujem da ima pomoi. Na alost izgleda da su oba odsvirala svoje. Za FIAMM je malo tee rei na osnovu navedenog ali quottu je negdequot. Moe se probati (ali oprezno, prvenstveno ako akum. ima epove) postupak sa quotgorkom soliquot ali je mnogo posla a u veini sluajeva slaba vajda. O tome sam pisao na: forum. bjbikersindex. phptopic48792-popravka-akumulatora-sa-gorkom-solipagest20 Ako je neka elija u kratkom spoju ili je reetka korodirala, nema nikakve vajde i samo jo nitroglicerin (u ali) ili (u zbilji) reciklaa tu mogu da quotpomognuquot (da se izvue teta, pa koliko god malo bilo). Ono sto je gotovo ja neozivljavam. Davno sam se tako mucio kad su bilo veoma skupi za tadasnje stanje dzepova. i probaj ovo, probaj ono pa se nadajem novaca za gluposti koje nikad nisu nista uspele. Mrtvac je mrtvac i pokoj mu dusi i nek ide na pretapanje. Igrom prilike sam ga dobio sa stranog vozila i mislio bar ce biti kvalitetniji za zapadne zemlje proizvodnja, medjutim desilo se obrnuto da ili je los kvalitetom skroz ili je odstajao jedno vreme jer mi je cudno oksidacija za kratko vreme sto me iritira na to. Sad sam ga merio naponski i 12,35V a raskacio sam klemu da izbegnem sumnju da nesto vuce struju u instalaciji. Prema tome dok bude mogao upaliti ujutru bice na autu jer zbog ostalog elektro sistema jednostavno nedrzim nesto sto ce dovesti do kvarova ostalog. Cim se malo dopuni varira mu i napon punjenja vrlo brzo a to nije dobro jer alternator luduje zbog toga i prvi novci ide van I ja i ti mozemo samo nitroglicerin sipati i da ga sa malo vece daljine ozivimo. Ni moj nema garanciju a mrtvake jedino eksploziv ozivi trenutno. Spremim ga za otpad uzece se koji dinar i nov brale nema druge. Odavno ovaj vec snage nema al sad drasticno popusta. nek izdrzi bar do leta ako mu je volja al daj boze. To sto sisti je kiselina sto vri i nezezaj se previse moze biti bum ako jace sisti i odvrni cepove Ako odes na otpad, proveri da slucajno nema koji ispravan na njihovom bunjistu. Cesto oni sto kradu akumulatore prodaju na kilo takoreci nove akumulatore. Tata je tako nasao 3 kamionska za mesec dana, jedan uzeo za nas a ona 2 preporucio kumu da kupi pa preproda jer se covek bavi servisiranjem i popravkom akmulatora Videcu i to jer skoro je covek u selu u neznanju bacio stari ispravan i kupio nov a alternator mu nije punio uopste tako da je nov Monbat iscrpeo do kraja. Morao sam ga sa 2 manja punjaca puniti naizmenicno jer su se grejali zbog maksimalne struje koju je vukao. I bas ga pitao za taj stari akumulator kad on dao u prodavnici uz doplatu za nov. Iz neznanje je puko novce a ja sad moram vijati ako sta nadjem al to se kod nas vecinom prodaje na pijaci ukradeno ili u Rumi na vasaru. Ali macka u dzaku je zeznuta tako uzeti pogotovu manji akumulator jer reskir je veliki u poredjenju sa dobitkom Ja imam 6 komada jedan od rusa veliki je zveknuo skroz i jo jedan manji je gotov,4 komada rade ali jako slabo, malo vergla i nemaju vie snage, ja sam misli da li vredi probati da im se sipa kiselini ili ta vec bar da ih malo koristim. Sipa se destilovana voda (ima na svakoj pumpi). Odvrnes sve cepove i gurnes polako parce armature (ili nesto na cemu se moze videti nivo vode) dok ne stignes do celije i pogledas da li ima 1cm iznad celije vode. Ako nema onda dolivas vode dok ne doguras taj cm iznad celije. I tako u svaku. Posle toga stavis akumulator na punjac do kraja i ako nema spoj u nekoj celiji ima da bude kao nov. Veruj mi druze ko sto sam predhodno pisao da sam sve zive fore isprobavao ali ako je mrtav skoro skroz nema vajde. Celije se okrune i trop spadne na dno i pravi samopraznjenje kao kod mene sad. Ispirao nekoliko puta sipao niovu kiselinu, koje kakve aditive za obnovu, rabljenu procedjenu kiselinu ali nema od toga nista. To je vrlo malo pomeranje na bolje al uz uloge, nerviranje i kratkog daha ako uopste uspe. Celije sad veoma tanke rade i cim se jos istanje i novu kiselinu naspes jos brze se otanje skroz. Izaberes od njih koji iole drzi struju a ostale u recirklazu jer skoro za tih 6 polovnih u zavisnosti od tezine imas jedan nov. Ovo sad je sve kratkog veka jer kome ce prodati i zaradjivati ako sluze 10 god kao pre. Spremis novce ko i ja i nema druge i uzeti po meni i nesto jeftinije a iole kvalitetno je bolje nego renomirane preskupe a i oni otkazuju vrlo brzo. Pretresti alternatore i proveriti punjenje je vrlo bitno i daje vek donekle. Moram pogledati ovi Monbat posto su ili Bosh S4 ako uspem pronaci. Bosh me je veoma dobro sluzio 7god uz enormna praznjenja da nije bilo struje skoro nikako. Ode mi sa predhodnim autom jesenas al da sam znao da ce ova beda otkazati ostavio bih ja njega Daba sam stavljao link (a sve lepo pie). Da je slaba vajda, slaba je. Ipak bar sledee vredi probati (ali treba i dobar punja, par kapi kiseline samo u istu dest. vodu): quotSipa se destilovana voda (ima na svakoj pumpi). Odvrnes sve cepove i gurnes polako parce armature (ili nesto na cemu se moze videti nivo vode) dok ne stignes do celije i pogledas da li ima 1cm iznad celije vode. Ako nema onda dolivas vode dok ne doguras taj cm iznad celije. I tako u svaku. Posle toga stavis akumulator na punjac do kraja i ako nema spoj u nekoj celiji ima da bude kao nov. quot Samo to nee da bude kao nov. al moda potraje jo pola sezone ili (ak) celu. (ne sipati kiselinu, nita nee pomoi ovo je jedini, relativno jedostavan, nain da se quotpobediquot tzv. quotmeka sulfatizacijaquot). Za vie treba posebna hemija i jo vie dobra oprema. Ako je u kratkom spoju ili je mnogo sulfatizirao ne moe mu pomoi niko (i nita) iv (ivo). Nije problem probati jer nije to skupo nego treba i punjac sa stelovanjem amperaze a to nemam, ni cak neki jaci za startnu struju. Imao sam ruski tiristorski i dadoh krelcu da napuni akumulator i ostali samo dugmici. Posle sam imao 10A jako solidan punjac pa ga ukradose. Sad imam vilagerov od 5A i to mi je al dal cu uspeti sa njim to odraditi je pitanje. Drugo nemam nijedan drugi u medjuvremeno staviti na vozilo zlu netrebalo tako da moram odloziti tu rabotu. Ili da probam ograniciti amperazu malom sijalicom na potrebanu malu amperazu da ide redno sa jednom klemom. Ovaj treci ne mogu da otvorim, ima struje ali nedovoljno da upali traktor, vergla par sekundi pa izgubi snagu ima li mogunosti da mu se dospe destilovana voda Na drugoj slici se vidi kako gori lampica, izvaen je iz traktora u novembru i nije dopunjavan. dodaj. rsf23WO2dazfHP820150207192028.jpg dodaj. rsfM11NE4mWPIe20150207192126.jpg Ovo je odlino da se prikai na ove jeftine punjae, da nebi prepunio akumulator, ali pazite da ga nespalite jer ne podnosi ba jake struje preko 10A - kelco. rskatalogdetalji. phpID8385 a ovako neto nebi bilo loe imati u vozilu za kontrolu punjenja kupujemprodajemVoltmetar-za-upaljac-u-kolima-8-30V-DC-17626161-oglas. htmfilterid20408028 (kelco. rskatalogdetalji. phpID8385) Jo jedno laiko pitanje, na rusu imam 2 akumulatora zato to pali na 24v da li ima da se nae akumulator od 24v, znam da ima za one deije autie 24 v ali za traktore nisam se nikada susretao - Kremator svaki alternator ima regler koji mu daje kontrolu punjenja i to vazi i za zastavin alternator. Samo je bitno povremeno proveravati da regler nepobudali pa ili prepuni ili nepuni. Meni se desio slucaj na zastavi da zbog loseg akumulatora zveknuo regler u sekundi i apsolutno sve sijalice koje su bile ukljucene su bile sprzene. Motor nije mogao raditi dok rucno nisam ukljucio oba ventilatora da smanjim napon i na malom gasu se dovucem do kuce. Losi akumulatori ili prazni ako se duze drze vecinom naprave SOU sa elektrosistemom. Zato izbegavam los akumulator da drzim na vozilu jer sam svasta doziveo tako. Ruska vozila obicno imaju tendenciju prepunjavanja jer su ih predvideli za vecinom zimske ekstremne situacije. Na njima obicno i akumulatori krace traju nego na ostalim vozilima Talianu to nisam video jos ali mislim da postoji sad samo je pitanje dimenzija i ostalih stvari. Kod tebe je koliko znam instalacija na 12v a samo kad alnasuje ide na 24v. prema tome to ti nemoze da posluzi. Rusi imaju neki sistem za punjenje oba akumulatora ali njihova elektronika je cesto vrlo neprecizna i bespotrebno iskomplikovana. sinoc odem kod komsije koji je doneo iz italije neke akumulatore 12v 180ah 1100A iz januara 2013 kupljeni, normalno meni da onaj koji kod njega nije hteo da radi, punio sam ga jedno 5 sati, pa je stojao skoro 12 sati i probam da upalim trakotor kad on upali nije ni zaverlglo, ajd da probam na drugi koji ne pali bas tako lako povezem probam verlglo 15 sekundi i poce da usporava i nece dalje stavim ga na punjac u pocetku vukao 15 ampera posle 3 do 5 ukljucim mu malo startovanje kazaljka ode na preko 40A posle nekoliko tretmana elektrolit u celijama do klema crn a u onim drugim malo potamneo poceo sam da razmisljam o menjanju elektrolita i tretmanu sa gorkom soli i procitam postove od vice022 i odustanem zaboravio sam kako sam se zezao sa jednim eksidom od 74ah i nista nisam uradio osim sto sam potrosio iljadarku za destilovanu vodu i gorku so struju za punjenje i baterije za unimer nisam racuno ovaj za na kilo dobro doso 45kg ima :) sve nesto izbegavam ali je najbolje kupiti nov nego ajd malo da se zezam dok susim meso :) Ja sam premerio 118 kg za otpad, da se ne nerviram vie:lol: Pozdrav, imam jedan problem sa akumulatorom u pitanju je fiam 180a, pred jesen ne drzi struju tj teze vergla i sad mise desilo sledee pri ukljuivanju punjaca i nekih pola sata punjenja poto nisam imo osigura na njemu pregoreo je grec pame zanima poto je punja sad na popravci da kojim sluajem nije akumulator zavrio karijeru jer ima ve 4 god dasad je radio dobro proveravo sam i alternator na traktoru on je u redu, pa stami predlazete sad da radim poto se plaim dae ponovo otkazati punjau akumulatoru ima dosta vode i nije mutna pa neznam tabi tu mogo biti problem Po opisu bi moglo da bude samo da je akum. ispranjen (poprilino) a da je punja sa konst. naponom. U tom sluaju je na startu struja punjenja velika i ako nema osiguraa doe do pregorevanja nekog sklopa. Jedino ostaje da naete punja sa konstantnom (makar quotkonstantnomquot) strujom ili sa mogunou podeavanja iste (ili makar ogranienja). Najbolje neki quotinteligentniquot punja koji ima tzv. quotsoft startquot (quotmeki startquot, poetak punjenja jako ispranjenog akum. malom jainom struje). Ukoliko nemate takav kod prijatelja ili komiluka, jedino da odete do najblieg auto-elektriara ili servisa za akum. koji imaju takav i da platite uslugu (ako nije neka vea suma). Taman bi tamo mogli (posle dopunjavanja, ovako nita ne mogu rei) da ispitaju akum. (to ne bi trebalo vie od par stotina din. da kota sa dopunjavanjem moda quotjedna crvenaquot. ne bi trebalo vie) makar merenjem quotstartne strujequot (najbolje merenjem napona pri velikom optereenju u trajanju od 15s). kupio sam akumulator za 558 60ah nov ali nema snage da vrti(nema snage za prvo palenje dok je hladan) e sad kupio bih jos jedan isti i u paralelnu vezu ih vezao znam da bih duplirao Ah. ali sta se desava sa stratnom strujom( tj strujom u kratkom spoju, dali ona bude veca ili je sredina od ta dva) ne vredi mi drugi akmulator stavljati ako startna struja ne poraste jer imam sa drugog traktora 96 ah i 800 A u kratkom spoju i vergla ga a ovaj je od 500A mali Paralelnom vezom baterija se sabiraju struje, a napon ostaje isti. U ovom sluaju koliko god akumulatora povee u paralelu, ako su jednako napunjeni kroz njih e tei priblino ista struja. Recimo ako starter povue 100A, kroz svaki akumulator e tei priblino 50A. Pad napona na njima e biti manji i bre e da vrte nego sa jednim samim. Jedan od 60 ah je premali za 558 pogotovu sto je tu spori alnaser. Fabricki mislim da idu dva po 66ah u serijsku vezu. Po meni je bolji izbor jedan od 110ah ali posto si vec uzeo ovaj uzmi jos jedan te snage i serijski vezi. U serijskoj vezi nemoze imati nikad snagu sa dva od 60 ah kao jedan od 110ah. Nisam toliko pametan da ti objasnim zasto je to tako i zasto je i punjenje tog drugog zapostavljenije nego prvog akumulatora. To je ipak malo prekomplikovano i kad bih znao ali u praksi je tako. Zato im se trebaju menjati mesta bar u 2-3 meseca. Startnu struju ces imati otprilike sa dva po 60 ah oko 800A iz oba. Zato je bolja kombinacija sa jednim vecim nego 2 manja. Ali sad jeftinija solucija ti dodje jos jedan od 60 ah. Ako je alnaser dobar morao bi da gruva kako treba i normalno motor dobar. Ako mislis dugo verglati nijedan tu nece pomoci previse jer stariji alnaseri su spori i crpe struju prilicno Zar nije instalacija na 12V Ako vee serijski ima bateriju od 24V, svi potroai e da pregore ako osigurai ne reaguju prije. Da dodam treba uvek teziti da se stavi jedan akumulator adekvatne snage nasuprot stavljanju 2 komada ma kakve veze. Zasto. Jednostavno ta tandem veza ce uvek trajati koliko traje losiji akumulator. Ako je jedan neispravan u rekordnom roku ce upropastiti drugi . Uvek je bolje staviti jedan pa makar i nesto slabiji i nastojati da sistem za paljenje radi kako valja tj da motor pali na pogled. Ako ne pali kako treba nece trajati ni veliki akumulatori dugo a pogorovo dva u tandemu . Brzi alnaser je na njemu, problem je sto na 558 nema mesta za vece akumulatore, mozda bi 72ah stalo al veci ne moze, a bio mi je pre ovog jedan veliki sa strane 140ah ruzno igleda, stavim jos jedan pa koliko traju da traju, pretpostavljam da je skracen vek kad je traktor ugasen pa slabiji vuce iz jaceg, ali ako bih npr stavio neki jaci relej izmedju njih da ih spaja u paralelnu automatski cim dam kontakt, onda alternator dopunjava oba u isto vreme i nema im medjusobnog dopunjavanja Iskreno neznam kako stoji na 58 ku mesto al. ako staje dva manja sigurno staje i jedan od 97 ili 110. Ako ima pregrada izmedju dva akumulatora one se izvade i staje jedan veci . Kod mene na Ursusu dobre godine radi samo jedan od 97 ampera posto takav na kanp staje . Kome je ruzno sa strane obicno ce gurati da upali. To cta ce mi selo reci me nezanima nego gledam sta je bolje za mene. Uvek se da nesto prepraviti ili doraditi da bude korisno. Ako mislis preko rela da resis je neizvodljivo jer ti treba cela elektrika i alternator na 24V. Jednostavno niko nije resio taj problem idealno. Problem je u tome sto su oni pre nekoliko decenija bili predvidjeni na rednu serijsku vezu 2 akumulatora po 6V. Kad je takvih akumulatora nestalo svi su nasli resenje na 2 po 12V ali stim da su uslovili problemi sa punjenjem i praznjenjem. Rusi su donekle resili taj problem ali jako komplikovano i opet problemi. Najbolje je resenje sa jednim vecim akumulatorom, a ako se bas nemoze dva manja i menjati im mesta cesce Preko releja u paralelnu vezu a ne rednu, ne treba mi 24v, treba mi kad je traktor ugasen da nisu u paralelnoj vezi, cim dam kontakt da poveze akumulatore u paralelnu, sa drugog akumulatora minus povezem na relej i sa releja na sasiju. samo moram neki bas bas jak relej naci, oli mogu i mehanicki, ko prekidac mase Izvinjenje. nije ni cudo da se smanta od problema u kojim sam. a i skola je davno bila pa se zaboravilo. Pa kad stigne i da radi, kad si non stop na forumu Neradim u firmi a kuci je sad malo posla. Drugih problema imam da neobjasnjavam jer ni sebi nemogu da objasnim neke stvari. Ovako malo ubijem vreme i opustim se od problema. Drustvo vecinom svakome prija pa makar i virtuelno Drustvo vecinom svakome prija pa makar i virtuelno Vala ba. Vica022, u kom si mestu kod Sremske Mitrovice ili si ba u SM :) Radenkovic, malo selo u Macvi ali pripadamo S. Mitrovici Strane 10 do 12. Lepo objanjeno Dakle, rednom vezom se poveava napon (instalacija 24V), pri emu ostaje kapacitet isti (energija je vea zbog napona) kao i struja koju izvori ispruuju (npr. 800A ako su oba od po 800A). Pri paralelnoj vezi napon ostaje isti (12V) ali se moe isporuiti struja (uslovno reeno quotstartnaquot) koja je dvostruka (u idealnom sluaju dva identina, 2x500A 1000A) i kapacitet je dvostruko vei (2x60Ah120Ah). U smislu energije koje isporuuju ovako vezani akum. ona je (zapravo) ISTA Kod paralelne veze je jako bitno da oba izvora imaju isti napon (nivo napunjenosti), tj. EMS. este su i kombinacije meovite veze (22 redno pa paralelno vezana). Npr. kod velikih dampera se ovo radi. Tamo dodue akum. samo startuje motor a posle dizel slui kao elektrogenerator (elektrini su i motori na tokovima) i snabdeva sve potroae. Dakle, npr. sa 4 se dobija 24V (instalacija je obino ta) i ako imaju 1300A startne struje dobija se 2600A (otprilike za jednog quotstotoncaquot). Jedno pitanje, pri kraju mi je akumulator, ima sad dosta proizvodjaca raznoraznih, koji se pokazao kao bolji od ovih sa srednjom cenomInace radi se o akumulatoru za auto od 74-75ampera. Imam u ponudi italijanski magnum, neki ceski(zaboravio sam mu ime) i jos neki. Cene su od 6500-11000din. Ne bih da uzmem ni najjeftiniji a ni najskuplji, nesto osrednje. Koristim energizer 56 Ah, u autu je energizer 64 Ah, vrhunski su akumulatori. Takodje quotkopijaquot enegizera quotfirecellquot (doduse taj je gt90 Ah, ako se dobro secam 97 Ah) se koristi kod nas vec par godina (na traktoru, i na kombajnu), dosad dobro sluzi, a dosta je jeftiniji od energizera. Moja problematina Varta otila na ekspertizu, videemo ta e rei, mada ve oseam da e neto da muvaju, samo da mi nebi dali drugi akumulator. Dali je neko ve imao iskustva sa noenjem akumulatora na ekspertizu, i kako je proao Moja ekspertiza je da ga odsad nosim na otpad u recirklazu i kupim nov. Jednom sam blek horse skoro nov nosio 2 puta da bi me pravili budalom i vise nikad. kupim nesto jeftinije sto mogu da platim i dok traje traje. Vecinom uzmem sa malo vise kapaciteta nego sto treba i budem miran. Sad neznam ali oni mogu uvek nesto izmisliti da te odbiju. Jedino pripreti inspekcijom i zastitnicima potrosaca pa vidi. Al meni iskreno je dosta nerviranja i gubljenja novaca i vremena oko toga Ja sam ba i kupio Vartu zbog te garancije od 36 meseci i kvaliteta koji bi trebalo da podrazumeva ista, e sad ako me izje. u, ima da im nakaim sve inspekcije koje se setim. Iskreno Vartu ovde nisan nikom preporucio jer se proizvodi na vise mesta a kod nas znajuci trziste i muljacine nebi me iznenadilo da se dobija zadnja klasa istih. Mnogi su se upravo na nju zalili u nekoliko zadnjih godina. Nista vise od renomiranih proizvodjaca neuzimam. Izbor mi je odsad ili Monbat ili kvalitetniji Baner ali ga nevidim kod nas u prodaji zadnje vreme. Bosh S4 isto jako dobar a nema ga nigde. Tako da prelazim na jeftinije iole pouzdane a ne ove zapadne renomirane da jedva garanciju izdrze. Skoro je covek kupio Monbat i pricao sam o tome da me bas iznenadio koliko je dugo trpeo alnasovanje i grejace zaredom. Klasicno se ponasa za zdrav akumulator. Meni nije iskreno problem prezaliti novce za manji akumulator jer preko 75ah mi netreba. Dal bi mi ta pamet bila da imam nekoliko vecih i veoma skupih neznam. Mislim da bi neko bio preklan ako znam da sam u pravu Momci iz Velkoprometa ispali sasvim korektni, a na ekspertizi utvrdili, da ipak akumulator nije ispravan, i zamenili mi za nov. super. To se ba retko deava. Za sve ove godine prvi put su mi priznali i zamenili akumulator novim prole jeseni. U pitanju je Top Start koji je nakon godinu dana izdahnuo. Imao sam Vartu pre nekoliko godina i razocarala me jer se nije bas nesto pokazala i nije izdrzala ni do kraja garancije. Zadnje dve ipo godine na kecu imam Energizer premium od 63Ah jer mi je motor malo veci Lkl Da li ko zna gde se gleda godina proizvodnje na TESLA akumulatorima Da li ko zna gde se gleda godina proizvodnje na TESLA akumulatorima Ima li negde na sebi utisnute brojeve. Obino se nalaze sa strane u gornjem delu akumulatora. I ja sam to trazio ali nema. Sad vise ni nema veze. Bili su polovni i danas sam ih probao i nisu ni za k. c ( a jos sam ih juce dopunjavao ) Ne mogu ni triput da okrenu. Vratio sam ih. Moram da trazim dalje. Odes do quotmakedoncaquot, pa za lepe novce kupis nov akumulator, i nakrivis kapu Lkl

No comments:

Post a Comment