Monday 4 December 2017

Forex mäklare windows telefon


Forex Mobile Trading Fram till nyligen har Forex mobile trading (cellsmartphone trading) varit ganska dyster. Men Forex kartläggning leverantörer och mäklare har börjat hämta sin handling. De har insett att handlare vill ha bekvämligheten att handla från våra mobiltelefoner 8230 8230 Och de ger oss verktygen att göra just det. I denna artikel kommer jag att visa dig alla de bästa alternativen för handel med Forex Mobile Trading. Speciellt kommer jag att visa dig: Vilken mobil handel är de bästa telefonerna och tabletterna för handel De bästa mobila forex tradingplattformarna Min lösning för mobil handel Vad är Forex mobilhandel Enkelt uttryckt: mobil handel handlar Forex marknaden från en smartphone eller en tablett . Forex Mobile Trading Jag är säker på att du håller med, det kan ibland vara svårt att passa Forex runt ett upptaget schema. Mellan arbete, familj och ditt sociala liv kan det vara svårt att hitta tid att handla. Tack och lov har de senaste åren varit snabb framsteg inom smartphone och tablettteknik. Nu är du inte längre begränsad till handel från din dator eller laptop. Idag kan du handla Forex från de flesta smartphones eller tabletter så länge du kan få en stabil och säker internetanslutning. Smartphones har ändrat hur jag handlar. Idag gör jag minst 50 av min handel medan jag är borta från min dator. Jag har tagit affärer under vandring, cykling och även medan du badar, även om jag inte rekommenderar att du använder din telefon i poolen. Bästa smartphones för Forex trading Här är det svårt. I smartphone världen finns det så mycket val att det kan bli förvirrande att hitta den bästa telefonen för dig. Låt oss bryta ner det i två logiska kategorier. Först kan vi titta på telefonens operativsystem (OS). Bästa smartphone OS för handel Android, iOS eller Windows Ett smartphone8217s OS är den programvara som stöder telefonens grundläggande funktioner. Med telefonens operativsystem kan du göra saker som att ringa telefonsamtal och installera appar. Att välja det bästa operativsystemet för dig är ganska enkelt. Det finns tre huvudsakliga val för Forex mobilhandel: Android, iOS (iPhone) och Windows Phone. När det gäller Forex apps har Android och iOS mycket mer val än något annat operativsystem. Du kan också gå till en Windows Phone, men det arent verkligen att många Forex-appar för en Windows Phone samma sak gäller för Blackberry, Fire OS (Amazons offering) och Firexfox OS. Mitt råd är att välja antingen Android eller IOS. Bästa skärmstorlek och hårdvara En av de viktigaste faktorerna när man letar efter en smartphone att handla från är skärmstorlek. Att ha en liten skärm gör det mycket svårt att handla effektivt. Du kommer att vilja ha en telefon med en skärmstorlek på ca 5 inches eller mer. Det är bra om det är lite mindre, men för litet och diagrammen blir en mardröm för att navigera. Du kommer också ha en minsta skärmupplösning på 19202151080 (1080p). Något mindre än 1080p kommer också att vara en smärta att kartlägga på. Vanliga Smartphone-skärmstorlekar Ovanstående specifikationer är inte nödvändiga. Om du har en äldre telefon med en mindre skärm eller upplösning, ge det ett skott ändå. Hårdvara är vanligtvis en stor angelägenhet med människor. Men du behöver inte en mycket kraftfull telefon för Forex trading. Du behöver inte gå ut och köpa den bästa telefonen på marknaden bara för Forex trading. Den andra fördelen med stora telefoner är att de har stora batterier. Vilket tar mig till nästa punkt. Samsung-telefoner vinner ut för batterilivslängd Batterilivslängden är viktig, du vill inte att telefonen ska dö i mitthandeln. Försök hitta en telefon som har minst sex timmars batterilivslängd under användning. Detta bör tillåta tung användning hela dagen utan laddning. Du kommer ofta att upptäcka att större smartphones har bättre batterilivslängd. Det fungerar bra, eftersom du behöver en telefon med en stor skärm. Medan batterilivslängden är viktig, gör det inte högsta prioritet. Batterierna är lätta, du kan alltid köpa ett reservdelar och bära det med dig. Jag har två reservbatterier i min flickvän8217s väska hela tiden. Tänk på att iPhone 6 plus är helt sluten, så att du inte kan byta ut sitt batteri. Mina telefonrekommendationer Jag använder Samsung Galaxy Note 3 på grund av sin stora skärm och lång batteritid. Jag rekommenderar starkt Notes-serierna trots att de är stora telefoner, den extra skärmstorleken hjälper till med kartläggning. Om du föredrar en iPhone, är iPhone 6 plus ett bra val igen tack vare den stora skärmstorleken. Tänk dock på att du inte kan använda reservbatterier med den. Om du är på en budget, är Bluboo X6 ett fantastiskt val. Bluboo är ungefär sex gånger billigare än Galaxy Note 4, och sju gånger billigare än iPhone 6 Plus. Oavsett budgetpriset har Bluboo bra prestanda och passar perfekt för smartphone-handel. En annan lösning för snäva budgetar är att gå till en äldre modell. Jag använder fortfarande Galaxy Note 3 för Forex mobilhandel, och Galaxy Note 4 släpptes för några månader sedan. Jag brukar inte uppgradera tills not 5 är ute. Bästa tabletter för Forex trading Att välja den perfekta tabletten för Forex mobila handel liknar att välja den perfekta telefonen. Skärmens storlek och operativsystem är de viktigaste faktorerna. Men när det gäller din Tablet OS, är Windows det överlägset bästa alternativet. Windows 8-tabletter vinner ut över Android och Apple-tabletter Jag använder Surface Pro 3 från Microsoft. Surface Pro-sortimentet använder inte ett mobilt operativsystem som Android, iPhone eller Windows Phone, det använder Windows 8 som ett operativsystem. Eftersom Windows 8 är samma operativsystem som används på stationära och bärbara datorer kan du installera din normala handelsplattform på din surfplatta, t. ex. MT4. I huvudsak är en Surface Pro-tablett som en mycket liten, kompakt och tunn bärbar dator. Nackdelen med Surface Pro-sortimentet är att de är mycket dyra. Den goda nyheten är att det finns andra alternativ 8230 8230 Lenovo har också ett mycket bra utbud av Windows 8-tabletter, liksom Dell och Acer. En Windows 8-tablett är ditt bästa alternativ för Forex mobilhandel. Om du verkligen vill ha en Android-tablett, kolla in Samsung Galaxy Tab. Om du vill ha en Mac-Tablet är din enda alternativ iPad. Jag skulle rekommendera en 10,1 tums skärmstorlek som sagt, jag har använt tabletter med en mindre skärm och de är bra för handel. Hitta den perfekta mobila Forex trading plattformen Chanserna är att din mäklare redan har en mobil handelsplattform. De mest populära plattformarna är för närvarande MT4MT5 mobil eller cTrader mobil. Du kan få MT4MT5 mobil på Android och iPhone, och båda plattformarna fungerar bra. Du kan också få cTrader på både Android och iPhone, och det fungerar också bra. Personligen föredrar jag cTrader mobil, det är mycket snabbare och lättare att använda. Alla tre plattformarna släpps dock ned genom deras kartläggning. Diagrammen har helt enkelt inte så många funktioner som vi brukar använda från vanliga plattformar. Till exempel, med MT4MT5 mobil kan du inte ändra diagramfärger, och utbudet av indikatorer är väldigt begränsat. Med cTrader-mobilen är tidsramarna du kan använda mycket begränsade. Det största problemet jag har med att kartlägga på MT4MT5 mobil och cTrader mobil är att de inte synkroniseras med dina vanliga diagram. Jag kunde tillbringa en timme med att konfigurera alla mina diagram på min dator, och då skulle jag behöva göra om allt det arbetet på mina mobila kartor. Medan alla dessa plattformar är bra för att ta affärer, om du vill ha en bra kartlösning, är dina alternativ smala. Du borde ladda ner alla tre plattformarna och testa dem. Jag testade MT4 mobil via Avatrade. du kan få deras meta trader 4 gratis nedladdning här. Många mäklare har egna proprietära mobila handelsplattformar, tyvärr kan jag inte testa varje mäklare proprietär plattform. Jag är säker på att det finns några pärlor där ute, och om du känner till någon låt mig veta genom att kommentera nedan. Den bästa lösningen jag har hittat för kartläggning och handel är Trade Interceptor. Trade Interceptor är en användarvänlig mobilplattform, och finns tillgänglig på Androids, iPhone, Windows, Blackberry och Amazon-enheter. Trade Interceptor finns med en lång lista med mäklare, så din mäklare kan redan ansluta till den. Jag kunde ge en ganska lång fyrastjärnig recension på Trade Interceptor, men du är bättre att bara försöka själv. Kartläggning av endast mobila plattformar Om du bara vill använda din mobila plattform för kartläggning, finns det många bra alternativ. De enda bra dedikerade kartläggningsplattformarna är TradingView eller ChartIQ, båda dessa plattformar är mycket lika. Enligt min åsikt vinner TradingView, eftersom den är packad med en oändlig mängd funktioner. De extra funktionerna kommer till ett pris, TradingView är 9,99 per månad, medan ChartIQ fortfarande är ledig. Både TradingView och ChartIQ löser problemen jag nämnde ovan om diagram som inte synkroniseras. Om du använder någon av dessa plattformar på din stationära dator, kommer de att synkronisera med din telefon och surfplatta. Återigen kan jag ge dig en lång recension, men du är bättre att prova dem själv. Jag använder för närvarande TradingView som min mobila och stationära plattform. Medan jag verkligen önskar att de skulle skapa en Android-app fungerar det bra att få åtkomst till mina diagram via min webbläsare. Fjärrskrivbord och Windows 8-tabletter Medan Forex mobila handelslösningar blir bättre och bättre, känner jag personligen att de flesta mobila plattformar saknas. Hur lyckas jag ta minst 50 av mina affärer medan jag är borta från min dator Tja, på min telefon använder jag fjärrskrivbordsprogramvara. Vad jag gör är att jag lämnar min dator 247, och jag använder en Android-app som heter Splashtop för att komma åt min PC-dator på distans. Detta gör att jag kan använda min faktiska handelsplattform för handel. Du kan också använda TeamViewer som ett fjärrskrivbord. både Splashtop och TeamViewer fungerar mycket bra. Självklart är den stora nackdelen med denna lösning att jag behöver hålla min dator hela tiden. Även om min dator kraschar skulle jag inte kunna komma åt mitt skrivbord, vad då då, som backup Jag har en mobil handelsplattform som jag kan använda för att hantera mina affärer. Om jag har min tablett med mig, använder jag bara det. Jag använder för närvarande en Surface Pro 3, som är en Windows 8-tablett. Det betyder att jag kan installera exakt samma plattform på min surfplatta som jag använder på min dator, så min tablet kräver ingen mobil handelsplattform alls. Den bästa lösningen för Forex mobil handel För mig är den bästa lösningen för mobil handel att inte använda en mobil handelsplattform. Jag använder TradingView för att kartlägga på mobil, men jag tar mina affärer via fjärrskrivbord. Den bästa lösningen för dig kommer att bero på dina behov. Det bästa sättet att ta reda på är att testa allt och ta reda på vad som fungerar. Så, vad ska du testa först Tja, här är en praktisk guide. Steg 1: Kontakta din mäklare och se vilka Forex mobila handelslösningar de har. Se också till att fråga om de stöder Trade Interceptor. Mäklare kan försöka driva sina egna programvaror på dig, så fråga om de tillåter en specifik plattform får dig ett mer direkt svar. Steg 2: Testa alla mobila plattformar som din mäklare har tillgängligt. Steg 3: Om du inte är nöjd med dina mäklareplattformar, prova några av de andra plattformarna som nämns ovan. Du kan bestämma att du vill byta mäklare om du hittar en bra mobilplattform. Steg 4: Om du inte är nöjd med Forex mobila handelsplattformar i allmänhet, ladda ner Splashtop eller TeamViewer och försök använda fjärrskrivbord. Personligen tycker jag att det här är den bästa lösningen för de flesta, men det har nackdelar. Steg 5: Om fjärrskrivbordet doesn8217t passar dina behov, kolla in att köpa en Windows 8-tablett. Jag hoppas att du hittade den här artikeln användbar. Om du har några frågor eller förslag, skicka mig en Tweet eller ett meddelande på Google. Forex Trading Station Mobilapp Trading Stations mobilplattform gör det möjligt för återförsäljare att snabbt och enkelt komma åt forexmarknaden. Trades kan placeras och hanteras på gång genom det enkla, intuitiva gränssnittet, som designades från grunden och fungerar vackert på mobila enheter. Ladda ner appen Free Trading Station Practice Account Vi ger dig ett pund50.000 praktik konto för att få dig bekväm handel en mängd olika tillgångsklasser på vår plattform, tillsammans med en gratis handelsguide. High Risk Investment Warning: Handel med utländsk valuta och kontrakter om skillnader i marginal medför en hög risknivå, och kanske inte är lämplig för alla investerare. Möjligheten finns att du kan bibehålla en förlust som överstiger dina deponerade medel. Innan du bestämmer dig för handeln med de produkter som FXCM erbjuder bör du noga överväga dina mål, ekonomiska situation, behov och erfarenhetsnivå. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med handel på marginaler. FXCM ger generell rådgivning som inte tar hänsyn till dina mål, ekonomiska situation eller behov. Innehållet på denna webbplats kan inte tolkas som personlig rådgivning. FXCM rekommenderar dig att söka råd från en separat finansiell rådgivare. Vänligen klicka här för att läsa fullständig riskvarning. Forex Capital Markets Limited (FXCM LTD) är ett verksamhetsdotterbolag inom FXCM-koncernen (gemensamt FXCM-koncernen). Alla referenser på denna sida till FXCM hänvisar till FXCM-gruppen. Forex Capital Markets Limited är auktoriserad och reglerad i Storbritannien av Financial Conduct Authority. Registreringsnummer 217689. Skattebehandling: Den brittiska skattebehandlingen av dina finansiella vadslagningsaktiviteter beror på dina individuella omständigheter och kan komma att ändras i framtiden eller kan skilja sig från i andra jurisdiktioner. Copyright kopia 2017 Forex Capital Markets. Alla rättigheter förbehållna. Northern Amp Shell Building, 10 Lower Thames Street, 8: e våningen, London EC3R 6AD Bolag bildat i England Amp Amp Wales nr.04072877 med säte som ovan. Vi använder cookies för att förbättra prestanda och funktionalitet på vår webbplats, vilket i slutändan förbättrar din webbläsarupplevelse. Genom att fortsätta att bläddra på den här sidan godkänner du vår användning av cookies. Du kan ändra dina cookieinställningar när som helst. Läs mer Din webbläsare är föråldradAg något av gadgetatikatikerna själva tar vi ett stort intresse för världen av mobila forex. Whos har tänkt för 2 år sedan att du skulle ha så mycket datakraft vid dina fingertoppar. Vi verkar snabbt vridas till enheter som skulle vara värd Star Trek, och världen av online-forexhandel är ett av de områden som ligger i framkant av utvecklingen. Oavsett om du har en iPhone, iPod Touch, en Android-telefon, en Blackberry, en Windows Mobile eller en Ipad Forex-handlare, ska du granska mäklare i det här avsnittet som erbjuder verktyg och handelsplattformar som gör det möjligt för dig att handla valutor, commodoties och CFDs på gå. Bästa valuta trading plattform för iPad AvaFX Android Forex Bästa Forex Brokers för Android-telefoner Etoro har just lanserat en Android Forex app i Android-marknaden. Efter en långsam start i Apple iPad (plus iPad 2 och nu iPad 3 och iPad Mini) App Store för valutahandlare ser saker att vara8230 mer Många har en iPhone eller en iPod touch dessa dagar och det finns det gott om forex och valuta apps tillgängliga. IPhone 5 är den nya ungen on8230 more We8217ve varit en stor fan av Dukascopy Forex apps för iPads och iPhones, men fram till nu har du inte kunnat använda dem för att faktiskt handla. Now8230 more Online forex-mäklare eToro tillkännagav i fjol att de skulle lansera en serie nya verktyg för handlare som vill hantera sina mobila enheter och tabletter. Och här8230 mer Vi har lyckats få händerna på den nya Google Android-telefonen som har lanserats i samarbete med Samsung-Google Nexus S. It8217s är en smidig telefon för8230 mer Easy Forex-som i vår ödmjuka åsikt har den bästa iphone-forex-appen för handel valutor på din iPhone (eller iPod Touch) har uppgraderat deras ansökan så att det är8230 moreSmartphone Mobile Forex Trading När du är på resande fot, använd HotForex MT4 Smartphone för att komma åt ditt Handelskonto och handla via din webbaktiverade Smartphone. Vår HotForex MT4 Smartphone Platform är jämförbar med vår full-funktion Trading Terminal. Du kommer att kunna få tillgång till finansmarknaderna och göra order från var som helst i världen. Applicera teknisk analys och kartlägga rörelserna till alla instrument vi erbjuder. Med hjälp av både avancerade kartläggnings - och handelsverktyg tillsammans, med flexibilitet för näringsidkaren på resande fot, är HotForex MT4 Smartphone ett idealiskt val. För HotForex MT4 Smartphone att fungera är det nödvändigt att ha en Smartphone med operativsystemet MS Windows Mobile för Smartphones 2003 SEWindows Mobile 5.0 (eller senare upp till Windows Mobile 6.5). HotForex MT4 Mobile fungerar inte under Symbian och Palm OS. Stödjer 30 tekniska indikatorer Flerspråkigt stöd tillåter att växla mellan språk Åtkomst till nyhetsinformationen. Säkert och konfidentiellt. Så här avinstallerar du Smartphone Mobilhandel: Öppna telefonen 39Optioner39 eller 39Sättningar39 Välj 39Programs39 eller 39Applications39 i menyn. Du kommer antingen att presenteras med listan över program eller du måste välja ett annat alternativ för att ta bort, ta bort eller avinstallera programapplikationer från telefonen. Välj den applikation som du vill ta bort MT4 Mobile Tryck på knappen, eller öppna menyn och välj alternativet som säger 39Uninstall39, 39Delete39 eller 39Remove39. Om du har några frågor, vänligen kontakta: supporthfeu Legal: HotForex är ett registrerat varumärke för HF Markets (Europe) Ltd, ett cypriotiskt värdepappersföretag (CIF) under nummer HE 277582. Reglerade av Cyperns värdepappers - och börskommission (CySEC) under licens nummer 18312. HotForex regleras av Europeiska unionens marknader för finansiella instrument (MiFID). Webbplatsen hfeu drivs av HF Markets (Europe) Ltd. Riskvarning: Handelsvarvade produkter som Forex och CFD kan eventuellt inte vara lämpliga för alla investerare eftersom de har stor risk för din kapital. Se till att du fullt ut förstår riskerna med hänsyn till dina investeringsmål och erfarenhetsnivå innan du handlar och, om nödvändigt, söka självständig rådgivning. Läs hela riskinformationen. HotForex accepterar inte kunder från USA, Kanada, Belgien, Iran, Sudan, Syrien, Nordkorea och Japan. Copyright 2017 - All Rights Reserved Risk Warning: Handelsvarvade produkter som Forex och CFDs kanske inte är lämpliga för alla investerare eftersom de har stor risk för din kapital. Läs hela riskinformationen. Riskvarning: Kom ihåg att Forex och CFD är levererade produkter och kan leda till förlust av allt investerat kapital. Tänk på vår riskinformation.

No comments:

Post a Comment